The French Dispatch (2021)

Wes Anderson's New Movie The French Dispatch Delayed | Pitchfork

Rating: 6 out of 10.

Verjetno bi težko našli bolj unikatnega filmarja, kot je Wes Anderson. Njegovi filmi, napolnjeni s kričečimi barvami, avantgardnim humorjem, ekscentričnimi liki, ter nekonvencionalnimi pripovednimi prijemi, gledalcu ostanejo v spominu, pa četudi mu sami filmi niso nujno všečni. The French Dispatcher je njegov najnovejši film, ki se vrti okoli naslovnega ameriškega časopisa s sedežem v izmišljenem francoskem mestu, film pa je strukturiran kot zbirka krajših novinarskih vinjet o incidentih, v katere so na posreden ali bolj neposreden način vpleteni zaposleni pri časopisu. Kot je moč pričakovati, je The French Dispatcher tipičen Andersonov film; znova imamo opravka s kričečimi barvnimi kontrasti, široko galerijo bizarnih likov, črnim humorjem, ki je na več mestih že skoraj dadaističen ter nizanjem odštekanih dogodkov, ki presegajo meje realnosti. Na tehnični ravni je film vsekakor impresiven, saj Anderson znova poskrbi, da je vsak kader kot oživljena umetniška slika, tempo je elegantno počasen in če nič drugega, se šale ne zatekajo k cenenosti in vulgarnosti. Žal pa The French Dispatcher boleha za težavami, ki pa so večinoma stvar okusa; film je stilsko in vsebinsko enak kot Andersonovi prejšnji izdelki, vendar pa je njegova formula prišla do točke, ko se začenja pošteno ponavljati in daje občutek kreativnega deja-vuja. Film se lahko pohvali z impresivno igralsko zasedbo, ki pa žal pogosto ostane neizkoriščena in znova obudi vprašanje, ki se je porodilo ob filmu Knives Out; zakaj filmarji najamejo bogato zasedbo talentiranih igralcev, če pa je njihov doprinos k filmu praktično ničen? Christoph Waltz, Bill Murray, Tilda Swinton, Owen Wilson, Saoirse Ronan in Elizabeth Moss so zgolj nekateri, ki v filmu zgolj statirajo, Andersonov pristop, da morajo liki delovati karseda čustveno odsotno (beri; čudaško), pa prav tako postaja rahlo nadležen. Ne bodimo krivični; nekatere zgodbe v filmu so odlične (npr. prva o obsojenem morilcu, ki postane slikar), toda bolj ko gre film proti koncu, manj zanimiv in domiseln postaja. The French Dispatcher bo najverjetneje prepričal goreče Andersonove oboževalce, toda vseeno se zdi, da bo filmar moral nekoliko prevetriti svoj stil in mu vliti novo življenje.

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

Connecting to %s